BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 14 November 2012

office table Astana furniture

assalamualaikum dan selamat tengahari semua...

Astana Furniture nak cerita tentang office table yang ade di jual di sini..Kat Astana Furniture niw kami ade jual pelbagai jenisoffice table dan jugak warna office table..harga yang kami tawarkan dari yang paling murah hinggalah paling mahal..

Office table yang berwarna grey adalah office table yang paling murah yang kami jual..office table niw jugak mempunyai pelbagai saiz..bukan itu sahaj, kami jugak ade menjual hanging open shelf dan jugak mobile pedestal..anda semua boleh pilih sama ada nak yang 3 dawer atau pown 2 drawer..office table grey colour niw jugak terdiri dari saiz 4',5' dan jugak 6'..harga bagi office table jugak bergantung kepada saiz meja yang hendak di beli..

Selain dari warna grey, kami jugak ade office table warna oak..anda semua taw x oak 2 warna pe?oak 2 warna kayu..harga untuk colour oak niw mahal sikit lah berbanding dengan grey colour..ia jugak bergantung pada saiz meja yang hendak dibeli..saiz bagi office table colour oak niw jugak sama seperti colour grey iaiatu ade 4',5', 6' dan jugak de hanging open shelf dan jugak mobile pedestal..

Tapi kalau anda semua nak office anda kelihatan smart, anda boelh pilih warna mahogany/black..warna nya sangat cantik iaitu seperti warna merah combine dengan warna hitam..harga office table niw mmg mahal berbanding dengan colour oak dan jugak tp anda pasti bera puas hati bila beli sebab ianya memang kelihatan smart bila berada di office anda..Anda pasti menyukainya..

Office table kami terdiri daripada writing table, standard desk, executive desk dan jugak side table.selain dari itu, kami jugak ade menjual sliding door cabinet,book shelf with glass door, swinging door cabinet,open shelf cabinet dan jugak pigeon hole cabinet dan macam-macam lagi lah..

Jika sesiapa yang berminat untuk membeli sila hubungi kami, Astana Furniture di talian 06-2866144/014-3214049 atau datang saje ke No 16-1 JLN IKS PT 1, IND. Kecil Sederhana Padang Temu 75050 Melaka..

Astana Furniture menunggu kedatangan anda dan panggilan dari anda semua..

TQ.. :)

0 comments: