BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 17 October 2012

selamat petang semua..

assalamualaikum semua...

Astana Furniture seperti biasa nak promote perabot-perabot yang dijual...Banyak jenis perabot yang ade contoh nya mcm standard desk, writing table, executive desk, mesh chair, executive chair, banquet chair, folding table, needle punch karpet, vertical blinds, rack book case dan macam-macam lagi ar...Banyak sangat kalau nak taip...

Jadi pada sape-sape yang berminat nak datang tengok perabot kami atau nak beli boleh ar datang ke pejabat kami di No 16-1 Jln IKS PT 1, Ind. Kecil Sederhana Padang Temu 75050 Melaka..Kami jugak ade wat showroom untuk perabot-perabot kami..

Kalau sape-sape yang rase jauh nak datang boleh terus saje kol kami kat no 06-2866144/014-3214049 atau boleh emailkan kepada astana.furniture@gmail.com.

Tiada caj pemasangan dan penghantaran di kenakan kepada anda semua apabila anda membeli perabot dari Astana Furniture..Jadi jangan berlengah lagi, cepat-cepat kol kami..

Astana Furniture jugak ade wat jualan penghabisan..Harga yang kami berikan amat berpatutan untuk pelanggan-pelanggan yang datang membeli...

Jangan lupa datang ke pejabat kami atau telefon kami..
TQ atas sokongan semua kepada Astana Furniture


0 comments: