BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 30 October 2012

selamat pagi semua...

assalamualaikum dan selamat pagi semua..hope kowg sume sihat and ceria2 selalu...

Astana Furniture nak cerita pasal peraot yang di jual oleh kami..Astana Furniture menjual perabot untuk kegunaan pejabat seperti meja, kerusi, vertical blinds, needle punch karpet, white board, barangan steel,rack book case dan banyak lagi ar perabot pejabat yang laen...

Untuk meja, kami ade jual dalam pelbagai jenis colour seperti oak, grey brown, cherry, dan banyak lagi..Harga yang paling murah untuk meja ialah dari jenis grey colour.Harga amat berpatutan dan yang penting kami tidak mengenakan caj penghantaran dan caj pemasangan..

Typist chair, visitor chair, excutive chair, secretarial chair adalah jenis kerusi yang ade di jual oleh Astana Furniture..Selain dari kerusi-kerusi yan saya sebut diatas ade banyak lagi jenis laen yang anda semua boleh beli dari kami.

White board pown de banyak jenis yang kami jual seperti magnetic, non magnetic,double sided, single sided dan banyak lagi lah..

Barangan steel pulak contoh nya macam cupboard, filing drawer dan banyak lagi..Jadi pada sape-sape yang berminat nak beli perabot datang lah ke Astana Furniture atau kol saje kami di no 06-2866144/014-3214049...Kami menuggu panggilan anda semua...

Lupa plak nak inform..Astana Furniture ade buat year end sales...Jadi cepat-cepat kol sebelum terlambat.

0 comments: